Miejski Rzecznik Konsumentów
Kontakt
Od 12 marca 2020 roku do odwołania kontakt z Dariuszem Pykiem, Miejskim Rzecznikiem Konsumentów odbywać się będzie tylko poprzez pocztę elektroniczną i telefonicznie.
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Dariusz Pyk
Urząd Miasta Kielce
ul. Szymanowskiego 6
pok. 73
tel. 41-36-76-592
Miejski Rzecznik Konsumentów w Kielcach udziela pomocy w zakresie spraw konsumenckich wyłącznie mieszkańcom Kielc:
- osobiście – we wtorki i czwartki od godziny 10 do 13, w innych dniach w godzinach pracy Urzędu Miasta Kielce (od 7:30 do 15:30) po wcześniejszym umówieniu telefonicznym,
- telefonicznie,
- mailowo.
Terminy spotkań prosimy ustalać telefonicznie.
Mieszkańcy innych miast/powiatów mogą uzyskać pomoc rzecznika konsumentów w swoim mieście/powiecie. Dane teleadresowe właściwego rzecznika można ustalić korzystając z wykazu rzeczników udostępnionego na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/.
UWAGA: Wszystkie sprawy kierowane do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, których następstwem mają być wystąpienia do przedsiębiorców (również te przesyłane drogą elektroniczną) powinny zawierać:
- imię i nazwisko konsumenta,
- jego adres zamieszkania
- telefon kontaktowy.
Wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.
Miejsce złożenia wniosku do Miejskiego Rzecznika Konsumentów:
- osobiście u Rzecznika, p. 73, ul. Szymanowskiego 6
- Kancelaria Ogólna, Rynek 1,
- Kancelaria Ogólna, ul. Strycharska 6, 25-659 Kielce, pok. 12.